FACEBOOK- OG INSTAGRAM ANNONCERING

Facebook annoncering er en af de hurtigste måder at vækste en mindre virksomhed på

Du kan med stor succes benytte annoncering på Facebook og Instagram, til at opbygge og skalere din virksomhed. Her kan du læse om nogle af de strategier og metoder jeg hver dag bruger til netop det.

Ønsker du at skalere din eksisterende kundebase eller skabe en ny kontinuerlig strøm af kunder?

- Jeg kan hjælpe dig med begge

I følge Facebook selv, er der 3,5 – 4 millioner danske brugere på det sociale medie. Det betyder at din målgruppe højst sandsynlig er her i blandt. Det gælder både om du er en servicebaseret virksomhed, en webshop, B2B eller B2C. Med andre ord, der vil altid være nogen på Facebook som leder efter lige netop dit produkt eller din service. 
Dem finder jeg for dig.

Om du ønsker at skalere din virksomhed og udvide din målgruppe, eller at få opbygget et nyt solidt kundeflow – så har du her et online marketing bureau som kan begge. Og begge kan vi opnå med annoncering på Facebook og Instagram. De strategier og processer du kan lære mere om her på siden, er de samme som jeg hver dag bruger til at udvikle og vækste mine kunders virksomheder – typisk via markedsføring på sociale medier. Derfor VED jeg at de virker, og kan 100% stå inde for dem.

Effektive metoder, strategier og processer som virker lige nu

- det ved jeg af erfaring

Opbygning af brand og online tilstedeværelse

Facebook annoncering, og markedsføring på sociale medier generelt, er perfekte kanaler til at opbygge et brand og en online tilstedeværelse. Med Facebooks specialiserede kampagnetyper og unikke målretnings muligheder, kan du effektivt nå ud til den kolde del af din målgruppe (dem som endnu ikke kender til dig). Jo mere folk kender til din virksomhed, jo lettere er det at få dem til at købe hos dig. Derfor bør du kontinuerligt bruge en del af din markedsføringsbudget, på at styrke din online tilstedeværelse. Det er super effektivt langtidssigtet, og vil med tiden give dig bedre og bedre afkast.

Facebook retargeting kampagner

Retargeting er det måske stærkeste værktøj Facebook tilbyder inden for annoncering. Du kan både retarget folk som har vist interesse i din forretning, men ikke købt, og folk som allerede har købt af dig før. Det er typisk når du begynder at sætte retargeting kampagner op, at det bliver rigtig sjovt, da det i langt de fleste tilfælde giver rigtig god afkast på investeringen. Hvis muligt, er retargeting kampagner noget af det første du bør sætte op. Der er et utal af måder du kan retarget på, og det er bestemt værd at undersøge hvilke muligheder der giver mening for lige netop din virksomhed. De virksomheder som ikke benytter sig at retargeting, går højst sandsynligt glip af en betydelig portion penge, hvilket er ekstremt ærgerligt.

KCS - Kontinuerlig content system

Kontinuerligt Content Systemet, er en strategi udviklet hovedsageligt til at generere høj-kvalitets leads til servicevirksomheder, som sælger en dyrere eller mere kompleks service. Strategien fungerer overordnet set ved at præsentere det rette materiale, til de rette folk, på det rette tidspunkt, over en længere periode ved brug af Facebook annoncering. Det er en langtidssigtet strategi, som på sigt vil give dig fantastisk afkast og kontinuerligt generere høj-kvalitets leads til din virksomhed. KCS strategien har utrolig stor værdi og kan være en game-changer for din forretning.

Sekventielle flows

En af de fantastiske ting ved Facebook annoncering, er at du kan opsætte sekventielle flows. Her kan du fremvise forskellige annoncer og budskaber til din målgruppe, over en bestemt periode. Folk er forskellige, og køber baseret på forskellige kriterier. Nogle vil have tilbud, nogle vil se social proof, og andre vil vide alt hvad der er at vide om produktet før de køber. Ved at fremvise forskellige annoncer med friskt materiale og budskab, kan vi på den måde konvertere en betydelig større del af målgruppen til købere.

Opbygning af E-mailliste

Det er utroligt effektivt at opbygge en E-mailliste ved brug af Facebook annoncering. Ved at opbygge en E-mailliste, kan du skabe din egen markedsføringskanal, hvor du gratis kan markedsføre dig til din målgruppe igen og igen. Dette kan kombineres med markedsføring på sociale medier, f.eks. annoncer på Facebook og Instagram. På den måde skaber du flere touch-points hos din målgruppe. Jo flere touch-points, jo større chance er der for at folk køber. Skaber du samtidig en rød tråd mellem alle kanalerne, kan du opnå en utrolig effektiv online markedsføring.

Brug for hjælp til din Facebook annoncering?

Facebook annoncering på månedsbasis

- en fast månedlig pris UDEN binding

Hvordan fungerer det?

Facebook og Instagram annoncering på månedsbasis, er den mest ”almindelige” form for markedsføringsløsninger når vi snakker marketing på de sociale medier. Her får du et stabilt samarbejde, med et fælles mål og om få skabt vækst i din virksomhed. Udover de løbende opfølgende samtaler, er der samtidig mulighed for kontakt og sparring efter dit behov. Først skal jeg lære virksomheden at kende, hvorefter planlægning af markedsføringsstrategi starter. Herefter opsætning, administrering og optimering af annoncerne.

Hvorfor ingen binding?

Det der gør at denne løsning differentiere sig fra andre online marketing bureauer, er at jeg ikke kræver nogen bindingsperiode. Vores samarbejde er udelukkende på måned til måned basis. Hvis du efter første måned ikke ønsker at fortsætte, kan du stoppe samarbejdet på stedet. Grunden til at denne forretningsmodel fungerer, er at jeg stoler på mine egne evner til at levere. Det afspejles også ved at 9 ud af 10 nye kunder vælger at fortsætte samarbejdet efter den første måned, og typisk adskillige måneder frem.

starter pakken

3000 kr.

Pr. måned

power pakken

5000 kr.

Pr. måned

vækst pakken

10.500 kr.

Pr. Måned

Facebook annoncer engangsopsætning

- en fast pris på opsætning af kampagner og annoncer

Hvad er engangsopsætning?

Med engangsopsætning menes der, at du får en pakke med X antal færdige Facebook og/eller Instagram kampagner og annoncer til en fast pris. Du får dem konstrueret og sat op med alt hvad det indebærer – teksforfatning, medie, målgruppeopsætning osv. Herefter fører du dem selv videre – justerer budget, retter til, tester nye tekster, medier, målgrupper og hvad der ellers måtte være behov for. Med andre ord, du betaler for opsætningen, og står efterfølgende selv for administrering og optimering. Afhængig af hvor mange du ønsker, kan du vælge at sætte alle kampagnerne i gang med det samme, eller dele dem ud over flere måneder. Engangsopsætning pakkerne inkludere altid 1 times konsultation, hvor du får et lynkursus i annonceadministratoren på Facebook.

Hvem er det for?

Engangsopsætnings pakkerne, er for dig som ønsker at få en færdig pakke med Facebook annoncer, klar til at sætte i gang. Samtidig er det for dig, som selv ønsker at administrere og optimere din Facebook annoncering efterfølgende. Her er det selvfølgelig en fordel at kende lidt til Facebook Business Manager og annonceadministratoren, eller har lysten og tiden til at sætte sig ind i det. Engangsopsætning er også for dig som har mere tid end penge, og som opererer med ”skrabet” budget. Denne løsning er især populær hos startups, små enkeltmandsvirksomheder og hobby virksomheder. Og super god til dig som er ny til markedsføring på sociale medier.

lille pakke

950 kr.

engangsbeløb

Mellem pakke

2450 kr.

engangsbeløb

stor pakke

9.500 kr.

engangsbeløb

Kombi-løsning på ads og konsultationer

- engangsopsætning som suppleres med konsultationstimer

Hvad er kombi-løsning?

Kombi-løsningen, er en kombination af engangsopsætning af Facebook annoncering og supplerende konsultationstimer. Du får en pakke med X antal færdige Facebook og/eller Instagram kampagner og annoncer. Hertil X antal 1-times konsultationstimer. Timerne kan herefter indløses indenfor en aftalt tidsperiode. Under konsultationerne, kan du få hjælp til lige nøjagtigt det du ønsker angående markedsføring på Facebook og Instagram. Alt fra planlægning af markedsføringsstrategi, til vejledning om budget, til hvordan du bruger de forskellige værktøjer i Business Manager. Hvordan du korrekt skalerer dine kampagner, og får mest muligt ud af dine annoncekroner. Enkelte konsultationstimer har en værdi af 550 kr. Ønsker du enkelte timer uden annoncer, kan du se konsultationstime priserne her.

Hvad er fordelen?

Fordelen ved kombi-løsningen, er at du får en pakke færdige annoncer med tekstforfatning, medie og målgruppeopsætning – alt sammen sat teknisk op, klar til at iværksætte. Herefter vil du via konsulationstimerne, selv lære at administrere og optimere annoncerne fremadrettet. Hvis du gerne selv vil lære at stå for din Facebook markedsføring, men ønsker en færdig pakke annoncer at starte med, så er kombi-løsningen for dig. Du vil blandt andet lære hvilke annoncer du skal stoppe og hvornår, og hvilke du skal hæve budgettet ved. Du vil lære om målgruppeopsætning, at navigere annonceadministratoren og alt andet du måtte have behov for vedrørende online markedsføring på Facebook og Instagram.

lille kombi

1200 kr.

engangsbeløb

Mellem kombi

3200 kr.

engangsbeløb

stor kombi

13.000 kr.

engangsbeløb

Kun interesseret i konsultationer?

Se vores konsultationsløsninger her.

Fandt du en passende løsning til dit behov?

- Hvis ikke, så kontakt mig og få en skræddersyet løsning

Pakke-løsningerne ovenfor, er eksempler på hvordan en løsning kan se ud på Facebook annoncering. Hvis du ikke ser en som passer specifikt til dit behov, er det intet problem. Fortæl mig om dine behov, og jeg laver et tilbud på en skræddersyet løsning specifikt til dig. Det kan du gøre ved at klikke på knappen nedenfor. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Facebook Annoncering FAQ

Facebook annoncering, er processen i at lave og iværksætte annoncer på det sociale medie Facebook, og høre under kategorien ”Sociale Medier Markedsføring”. Under Facebook Business Manager finder du Facebooks annonceadministrator. Her kan du opsætte din Facebook annoncering, og starte markedsføring af din virksomhed online. En Facebook annonce konstrueres i 3 lag – kampagne, annoncesæt og annonce.

Instagram er eget af Facebook. Instagram annoncering er på den vis mere eller mindre det samme som Facebook annoncering, dog på Instagram platformen frem for Facebook. Instagram annoncer laves ligeledes i Facebooks annonceadministrator. Når du her laver en Facebook annonce, kan du vælge også at vise den på Instagram.

Det er et spørgsmål jeg ofte får, når jeg har konsultationer med folk, og i langt de fleste tilfælde er svaret ja. Facebook har over 3 millioner danske brugere. Det betyder at din målgruppe højst sandsynligt er her i blandt. Det gælder både når vi snakker B2C og B2B markedsføring.

Facebook hævder selv, at man kan bruge ned til 35 kr. om ugen på Facebook annoncering. De skriver følgende i en af deres Facebook hjælpe artikler: ”Du kan bruge 5 $ om ugen, hvis du vil. Du kan også bruge 50.000 $ om ugen, hvis du vil.” Der er ikke nogen regel, for hvor meget Facebook annoncering koster. Det der er vigtigt, er at du planlægger dit budget i forhold hvad der giver mening for din virksomhed og forventede ROI (return on investment).

Instagram og Facebook annoncering FAQ

Spar 25% på Facebook annoncering i dag!

Vi har fået ny hjemmeside, og det fejrer vi med en 25% rabat. Udfyld formen til højre, så får du 25% på dem samlet pris.